Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

fredag 17. juni 2011

*Give Away/Gje Vekk*

"Som sagt så gjort"
For å feire ein god start på blogg tilværelsen vært det Give Away her på Lillefant & Janne J.  Kjempe kjekt viss du vil være med :D Kommenter under her kor mange lodd du vil ha.
1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger
1 lodd for å linke til give awayen min på din egen blogg
1 lodd for å linke på facebook siden din
Du kan dermed tilsammen få 4 lodd!
Premie: Du kan velge mellom jente/gutt t-skjorte eller ei veske.
Kansje det vært noken ekstra premier og, viss det vært mange lodd ;)
Trekning vært 11. juli

30 kommentarer:

  1. Jeg tar foreløpig to lodd; et for kommentar og ett for følger (noe jeg allerede er). Mulig jeg tar et til for kommentar på min blogg, men det får bli senere. Nå er jeg bare snarest innom her før barna skal i seng :-)

    SvarSlett
  2. Så masse flott du lager!! :)

    Jeg tar to lodd fra deg. Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny blogg:) To lodd på meg:)

    Camilla(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  4. Jeg vil bli med!
    Jeg kommenterer og følger, så da blir det to lodd på meg :)

    SvarSlett
  5. jeg og vil være med. følger og kommentar:)

    SvarSlett
  6. Jeg er med, 1 lodd
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  7. Kommenterer og følger - 2 lodd på meg!
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  8. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 3 lodd. Følger, kommenterer og linker til Facebook!:o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  9. 2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  10. 3 lodd på meg!
    Ida
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  11. Heisann :-)

    ೋღ Tusen takk for titteni en fin blogg.
    Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 3 stk lodd. Ha en riktig fin kveld! ೋღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  12. 3 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Fin blogg du har! Melder meg på med 1 lodd jeg:)

    SvarSlett
  14. Flott blogg du har!!! Klart jeg er med på give-away! 3 lodd på meg ;)
    (silje219@gmail.com)

    SvarSlett
  15. 2 lodd til meg, Krysser fingrene for at jeg vinner ei veske :)

    SvarSlett
  16. Hei.
    Jeg er med og tar to lodd.
    Og om jeg er en heldig vinner så ønsker jeg meg....tenke...ei veske, eller ei t-skjorte. Om problemet dukker opp tar vi det da.

    Takk for masse inspirasjon og ideer.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  17. Så kjekt og sjå mange som vil være med på gje vekk på bloggen min!! Takk alle sammen og lykke til ;)

    SvarSlett
  18. Aldri vært inne her før jeg, så mye flott du har laget! Jeg vil gjerne være med på trekningen, og deltar med 4 lodd :D

    SvarSlett
  19. Flott blogg du har og så mye fint du lager! 2 lodd til meg, følger og kommentar :)

    SvarSlett
  20. herlig blogg, og så masse fint du syr :)
    2 lodd på meg :)

    Malin :) (MalinE på sykroken)

    SvarSlett
  21. Komentar og følger!
    Masse fint her! :)

    To lodd til meg! =)

    Klem, Lille-T

    SvarSlett
  22. Hei! To lodd på meg - kommentar og følger :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med! :-))
    2 lodd på meg. Jeg har lagt meg til som følger. :)

    SvarSlett
  25. Då er det tid for trekning........:D

    SvarSlett