Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

fredag 25. februar 2011

*Lille Leopard*

Lille søte leoparden min :) klar for karneval i bhg. Stiller villig opp på bilder, men gir ikkje slipp på kos og smokk...
Mønster og stoff fra Stoff & Stil, 3 år.



Storebror er flink å ta bilder, så mammaen kom visst med på eit bilde og ;)

4 kommentarer:

  1. Hei du ;)
    Så kjekt å bli litt kjent med dere andre bloggere der ute ;)...la meg til som følger....
    Masse fint du syr :)

    Mvh Therese

    SvarSlett
  2. Takk for det! Kjekt med fleire følgere :) Gleder meg til å få stoffene eg har kjøpt hjå deg, kjempe spent ;)

    SvarSlett