Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

fredag 16. september 2011

*Favoritt Tutorials*

Har lagt til lenker i bloggen til nokre fine tutorials, sjå nedover til venstre ;) Alltid kjekt med gratis mønstre og gode forklaringer. Eg har ikkje prøvd alle...men målet er selvfølgelig at eg skal få gjort det, og vist det her på bloggen. Så følg med...kansje det dukker opp eit par Sweather boots eller ei Amy Butler veske ;)

2 kommentarer:

  1. Tutorials er alltid kjekke så takk for tips. De bootsene ser jo knalle ut :)

    SvarSlett
  2. Ja, veldig kjekt med tutorials :) Har faktisk lagd et par sånne boots. Skal prøve og få lagt ut bilde av dei snart :)

    SvarSlett