Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

torsdag 23. februar 2012

*Little Red Riding Hood*

Min nye eventyrlige topp/kjole med søte Rødhette :)
Litt barnslig har man lov til å være ;)
Elsker dette herlige stoffet, kjøpt fra Textart. Og sidan eg ikkje har noken jenter sjølv....så måtte eg berre sy noke til meg sjølv. Mønsteret er onion, og det brune stoffet er mjuk og deilig bambus frotte fra Myllymuksut. Så dette er ein skikkelig kosekjole :)

3 kommentarer:

  1. Så kul! Ser ut som den sitt veldig flott på deg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk fabelblå! Vert sikkert fleire topper i denne varianten :)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker det stoffet! Kul topp!

    SvarSlett