Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

onsdag 16. mars 2011

Ein heldig vinner...

....det er meg!!! Var så heldig og vinne give away hjå gekko, gavekort på 150 kr:D Så no venter eg spent på eit artig stoff i posten :) Sjekk ut bloggen hennar : gekko-attsyengecko.blogspot.com kjempe fine og spesielle klær! Samtidig kan eg med overraskelse registrere at eg allerede snart har 500 treff på bloggen min.....Hadde ikkje trudd det etter så kort tid, eg skulle jo ikkje ha blogg ein gang ;) Så visst dette fortsetter må eg vel snart tenke på min egen give away ;) Skal hvertfall prøve og drive ein interessant blogg, og håper eg får masse tid til å sy fine klær *drømme,drømme*

2 kommentarer:

  1. Oi, gratulerer! Alltid gøy å vinne noe :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er det!! Fekk 1 m av det fine stoffet hennes i posten:) Gleder meg til å sy noke av det.

    SvarSlett