Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

mandag 14. mars 2011

System i sysakene..

Treng virkelig system i sysakene, bokstavelig talt....... Har ikkje eget syrom, syr ved kjøkkenbordet og alle stoffene og utstyr står på ein rotete avsats ved loftstrappen.
Så no har eg vore på ikea og kjøpt meg hylle som kjære sambo har satt sammen. Og vips.....så vart alt så mykje bedre :) No har eg litt oversikt over kva eg faktisk har, og kan få tak i det eg treng.

4 kommentarer:

  1. Imponerende system! Er det Expedit-hylle?

    SvarSlett
  2. Takk, takk ;) Jepp, expedit: Faktisk ganske fine hyller:)

    SvarSlett
  3. Hei, du har vunnet i min giveaway. Jeg finner ingen epostadresse til deg. Kan du sende en mail til meg kanskje?
    info /a/ gekkogekko.se

    SvarSlett
  4. Sååå kjekt!! Iler inn og sender e-post til deg...

    SvarSlett