Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

mandag 14. mars 2011

*Colourful Jane*

Veske sydd på bestilling :)

Stoffet heiter Plain Jane og er kjøpt på Etsy, men eg syns det er ganske "colourful" eg ;)
Nydelig bomullstoff, som eg berre ønsker eg hadde hatt mykje meir av... Kombinert med svart babycord.
Veska har ei stor open lomme og ein lita lomme med glidelås inni.

Har og sydd mobil veske og ei lita sminke mappe (kan brukes til anna og) i samme stoff.
Hmm, kansje det er på tide å sy ei veske til meg sjølv og ;)
Liker veldig godt fasongen på denne veska. Laga mønster sjølv, men er inspirert av andre syersker
eg har sett på nettet :)

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig veske. Beundret den på sykroken også.
    Koselig blogg du har. God Helg ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!! God helg til deg og :)

    SvarSlett