Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

lørdag 21. mai 2011

*Forandring*

Sidan eg er ganske så ny i bloggverden.....så har det vært litt prøving og feiling. Bloggen min vart til litt sånn fort og gale...... Så viss du har vært innom hjå meg før ser du kansje at det har skjedd litt forandringer ;) Litt meir fornøyd no :D 

4 kommentarer:

  1. Utrolig flott bloggen din har blitt:) Å nydelig farge du har valgt.
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Ønsker deg en nydelig onsdag
    klem fra siri

    SvarSlett
  2. Man må prøve seg fram ,ja! Bloggen din er fin og ryddig og lesbar!

    SvarSlett
  3. Tusen takk sjeroks og pia :) Kom meg endelig inn på bloggen for å kommentere, er så mykje tull med blogspot for tiden!!

    SvarSlett
  4. Første titt inn hos deg, så kan bare si at dette var lyst og lekkert og oversiktlig! Har lagt meg til som følger! ;)

    Klem fra Eva Mari :)

    SvarSlett