Om meg

Bildet mitt
Hordaland, Norway
Eg elsker å sy og har dilla på stoff. Kjøper dermed mykje meir enn eg har tid til å sy av, men får jo kansje brukt for det ein dag. Syr for det meste til guttene, meg sjølv, resten av familien og venner. Ønsker meg meir tid til å være kreativ, men ikkje så lett med hus, mann, barn og deltidsjobb... Håper du kan ha litt glede og kansje få litt inspirasjon av å sjå det som eg har laga. Og eg er alltid glad for kommentarer :) P.S: Eg tar gjerne imot sy-oppdrag ;) e-post: janne.j@online.no

lørdag 9. juli 2011

*Vel overstått.....*

.......marknads dag :) Må sei meg godt fornøyd med både vær, oppmøte og salg! Har vore kjempe kjekt med masse kjekke folk og mykje skryt for produkta mine. Sånt liker me ;) Så takk alle sammen!!
Janne J. og minste LilleFant ;)
 

Ein liten oversikt over det eg hadde med meg, vesker, bukser og kjoler bl.a. :)

NB! Husk gje vekk`en min som har trekning på mandag!!

4 kommentarer:

  1. Så masse flott du har sydd, også så kjekt med vellykket marked!
    Gratulerer så masse!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Shamu! Det var veldig kjekt:)

    SvarSlett
  3. Og uglekjolen har eg. Artig å sjå Janne. No har eg lagt meg til som følgar.

    SvarSlett
  4. så masse flott du har sydd, skulle ønske jeg og hadde meldt meg på sånn marknad, men vet liksom ikke hvordan jeg gjør :D

    SvarSlett